Torsdag

Ska vi testa tetta för "femtielfte" gången. Se hur länge jag klarar av detta. E i alla fall hur förkyld. Hade tänkt att fara neråt innan skolan börjar men tror inte att det blir något med det :( blir nog att följa med på guldrundan (veteransbilrally) istället. Måste också börja att packa och tvätta lite kläder inför skolan. Har tom bestämt mig för att vara mera "aktiv" detta år. ska följa med på bandy, diska och vara med i kören. Få se hur länge jag gör det, blir en utmaning. ;) idag blir det nog att små packa och tvätta lite och så ska jag fara och färga håret så att det blir en nyans av brun istället för att ha fyra nyanser av brunt :D
Update: Gick inte att färga som jag ville, men ett steg närmre i alla fall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0